Ce ar trebui sa stie o femeie despre antrenamentul cu greutati

Ce este antrenamentul de forță?
Multe femei când aud cuvintele „antrenament de forță” deja se imagineaza cu o musculatura prea evidenta dupa primele repetari efectuate intr-o sala de culturism si fitness, crezand astfel ca isi vor pierde feminitatea, dar asta este doar un mit imaginar feminin ce nu are o legatura directa cu realitatea. Femeile au percepția greșită că antrenamentul de forță este doar pentru barbati. Puteți utiliza în sala de antrenament atat exercitii de forta cu greutati, cu bara, cu gantere, dar in acelasi timp puteti efectua exercitii cu gantere sau aparate  in regim de rezistenta, sub forma de antrenament in circuit, puteti sa va jucati cu numarul de repetari de la 10 pana la 50, puteti lucra pe timp, puteti varia exercitiile de forta cu exercitii cardio, puteti alege ce exercitii preferati, salile de culturism si fitness, nutrtia, domeniul suplimentelor nutritive au evoluat foarte mult si se pot adapta in functie de necesitatile fiecarei femei.

Antrenamentul de forță nu se limitează la ridicarea greutatilor mari și la formarea masei musculare. Antrenamentul cu greutati in regim de rezistență poate ajuta și în pierderea grăsimii corporale, îmbunătățirea anumitor aspecte ale performanței fizice și reabilitarea unor leziuni.

Ridicarea greutăților nu vă fac mai mari

Majoritatea oamenilor consideră că femeile care ridică greutăți vor fi prea masive și vor începe să arate masculin. Femeile nu pot construi niciodată - în mod natural - mușchi ca omologii lor, chiar dacă ar fi vrut, asta datorita sistemului hormonal diferit intre femei si barbati.

Barbatii pot construi muschi mari din cauza hormonului masculin numit testosteron. Hormonul sexual primar al femeilor este estrogenul și nu produc suficient testosteron pentru a putea pune masă musculară semnificativă.

Ridicarea de greutati te juta să îți tonifici mușchii

În timp ce nu veți putea construi mușchi ca bărbații (datorita estrogenului), Cu siguranță vă puteți tonifia mușchii. Până la urmă, cui nu-i place un corp tonifiat, o piele strânsa fara celulita și bine conturata?

Nu trebuie neapărat să ridicați greutati

Antrenamentul in sala de forta este un subiect larg și nu ar trebui să vă limitați la ridicarea greutatilor sau a  ganterelor. Puteți face lucrurile interesante și provocatoare folosind benzi de rezistență, ketellbels,TRX, saci de nisip, izometrie, etc.

Este excelent pentru sănătate

În afară de a vă ajuta să vă construiti fizicul de vis, antrenamentul de forță vă poate ajuta în îmbunătățirea sistemului imunitar, a timpului de refacere, a sănătății oaselor, a articulațiilor, a unghiilor și a părului, crește metabolismul si rezistența, printre altele.

Nu trebuie să faci antrenament în fiecare zi

Mulți oameni resping ideea de a lucra pentru că nu au timp să se antreneze în fiecare zi. Nu trebuie să te apuci de sală în fiecare zi a săptămânii pentru a rămâne într-o forma sportiva decenta. Antrenamentul de 3-4 ori pe săptămână este pentru aproape toată lumea, indiferent cât de ocupați ar fi.


Nu sunteți limitatate doar la lucrul cu greutati

Nu trebuie să vă limitati doar la antrenamentele de forta pentru a obține toate beneficiile antrenamentelor. Sunteți libere să vă înscrieți la cursuri de dans, înot sau orice alte clase de activitate fizică.

Nu trebuie să urmați un program strict de culturism

Nu sunteți constrânse să efectuați indreptari cu bara, flexii cu bara pentru biceps pentru un anumit număr de seturi și repetări. Puteți viza diferite grupe musculare după bunul plac si dupa obiectivele propuse, de asemenea numarul de repetari si seturi se pot executa in functie de scopul fiecareia in parte, adaptati un plan de antrenament flexibil si placut.

Dietă flexibilă
Urmărirea unei diete sănătoase este o necesitate pentru longevitate, dar nu este de așteptat să mănânci piept de pui toata ziua sau să bei milioane de shake-uri proteice. Mănâncă ce îți place cu masura în timp ce rămâi la obiectivele tale zilnice de calorii și macro nutritenti, inceraca sa mananci alimente de calitate superioara cu valoare nutritiva ridicata.

Cum să începeți?
Simplu, primul pas, mergi la sala, iti faci un abonament la sala, un program personalizat de antrenament, un plan de nutritie, aceste trei lucruri asigură că vă veți urmări obiectivele propuse. Amintiți-vă, consecvența și răbdarea sunt esențiale pentru fitness și poate dura până la 2-3 luni înainte de a începe să vedeți orice rezultat.
Pentru planuri de antrenament, nutritie intra la noi pe site www.proteinhouse.ro in sectiunea antrenamente, nutritie si iti poti descarca gratis planuri de antrenament sau de nutritie in mod gratuit pentru ca Protein House promoveaza un stil de viata sanatos.