Daca vreti brate mari,trebuie sa aveti tricepsi mari,iata cum! Primul lucru de amintit este acela ca tricepsul este o grupa musculara mai mare si mai complexa decat bicepsul.Aceasta contrazice impresia generala pe care o au cei mai multi,care echivaleaza bratele cu bicepsii.

Multi care trag de fiare lucreaza mai mult bicepsii decat tricepsii,din acelasi motiv pentru care lucreaza mai mult pieptul decat spatele-acesta este mai vizibil din fata.

ProgramulH.U.G.E. nu va va lasa sa faceti aceasta greseala.In schimb, ghidul pentru triceps care urmeaza este alcatuit astfel incat sa va mareasca partea posterioara a bratelor cat mai repede posibil.

IZOLATI Tricepsii sunt niste muschi in forma de potcoava alcatuiti din trei capete.Cele trei capete ale tricepsilor lucreaza intotdeauna impreuna,in anumite grade,la unele exercitii lucreaza un cap mai mult decat celalat. Cheile antrenamentului pentru triceps sunt forma stricta si concentrarea intensa,amandoua servind la izolarea tricepsilor. Nu va furati Urmand orbeste principiul -ridica mult pentru a deveni mare-,multi hardgaineri lucreaza cu greutati prea mari la exercitiile pentru triceps.

Acestia sfarsesc prin a face exensiile cu balans si fara a finaliza miscarea in acest fel usurand lucrul pentru tricepsi. Indreptarea completa a bratelor este cea mai importanta parte a oricarui exercitiu pentru tricepsi,deoarece acesta grupa musculara se contracta 100% numai atunci cand bratele sunt extinse complet. Folositi o greutate care sa va permita sa o miscati incet si continuu la fiecare repetare.Faceti o pauza de 1 secunda la fiecare intindere completa a bratelor si stoarceti muschii.

Antrenamentul H.U.G.E. pentru tricepsi -Extensii cu bara EZ din culcat 4 serii 8-10 repetari -Extensia bratelor la helcometru 4 serii 10 repetari -Extensii cu gantera deasupra capului(un singur brat) 4 serii 10 repetari. Modificati ordinea Dca aveti probleme cu durerile de coate,faceti mai intai extensiile la helcometru.Acest exercitiu va permite un control sigur asupra intinderii si contractiei,incalzind in acelasi timp coatele pentru urmatoarele exercitii.

INDICATII -Aveti grija ca tricepsii sa se intinda si incalzi bine,deoarece articulatiile coatelor sunt predispuse la accidentari. -Tineti coatele si umerii nemiscate in timpul oricarei miscari de izolare pentru triceps. -Faceti repetari complete si pune accent pe contratia de varf. -Fiind muschi relativ mici,in mod obisnuit tricepsii nu raspund cel mai bine la seturile cu putine repetari -Antrenamentele voastre pentru tricepsi ar trebui sa fie alcatuite dintr-un numar moderat de serii si repetari. 
Un articol Flex Magazine.