Vrei ca antrenamentele pe care le faci la sala de sport să fie cât mai eficiente? 

Echipa Protein House îți dezvăluie în acest articol care sunt principiile de antrenament de care ar trebui să șii cont, astfel încât să obții rezultatele dorite.

1. Principiul ciclicizării antrenamentului

Împarte anul în cicluri de antrenament pentru:

  • forță
  • masă musculară
  • densitate
  • definire musculară sau competiție

În acest fel, vei evita accidentarile iar corpul tău va deveni receptiv la schimbare și adaptare.

2. Principiul antrenamentelor separate 

Împarte săptămâna în antrenamente pentru partea superioară și partea inferioară a corpului. Acest principiu te va ajuta să ai ședințe de antrenament mai intense.  

3. Principiul separării duble a antrenamentului 

Împarte-ți programul în 2 ședințe de antrenament pe zi, mai scurte, având ca efect creșterea intensității. De exemplu, poți lucra pectoralii dimineața, iar după-amiază, tricepsul.  

4. Principiul confuziei musculare 

Mușchiul se obișnuiește cu un anumit tip de efort atunci când este supus la același stres un timp mai îndelungat. Este recomandat să schimbi în mod constant exercitțile, seturile, repetările și greutatile, pentru a evita adaptarea sau plafonarea mușchiului. 

5. Principiul încălzirii permanente 

Baza creșterii fiecărui parametru al formei sportive se face prin antrenarea mușchilor într-un mod mai dificil decât cel cu care sunt obișnuiți.  

6. Principiul variației 

Diferitele părți ale celulei musculare răspund în mod diferit la diverse forme de stres. Prin urmare, folosirea unor forme variate de repetări și seturi, cu intensitate și frecvență diferită, va avea ca efect creșterea masei musculare. 

7. Principiul antrenamentului instinctiv 

Fiecare organism este diferit și reacționează diferit la antrenament și stimuli. Încearcă diferite tehnici și fii atent la rezultate. Astfel îți vei dezvolta capacitatea de a-ți alcătui singur scheme de antrenament, diete, cicluri și niveluri de intensitate, repetări și seturi, cu efect maxim pentru organismul tău.  

Echipa noastră îți recomandă cu încredere să urmezi aceste principii, pentru antrenamente super eficiente. Mai mult, îți stăm la dispoziție cu numeroase alte sfaturi de nutriție și antrenament.

Fie că vrei să îți dezvolți masa musculară, să pierzi câteva kilograme, sau să îți menții greutatea și un stil de viață activ, la Protein House găsești suplimentele nutritive potrivite pentru obiectivele tale de performanță. Poți alege dintr-o gamă variată de proteine, creatină, aminoacizi, oxid nitric, complexe vitamine necesare fiecărui sportiv, precum și de accesorii pentru fitness și bodybuilding.

Intră pe www.proteinhouse.ro sau fă-ne o vizită la magazinul din Oradea, Str. Vavilov nr. 2, pentru a comanda cele mai bune suplimente nutritive pentru fitness și bodybuilding.


Un articol Flex Magazine