Fiecare femeie vrea sa arate bine atunci cand imbraca o fusta sau rochie sexy. Si pentru ca privirile tuturor se vor opri, fara dubiu, asupra picioarelor, acestea trebuie obligatoriu sa fie tonifiate. Genuflexiunile sunt exercitiile care iti dezvolta cel mai bine muschii coapselor, soldurilor, feselor si cvadricepsii.

Din punct de vedere izometric, spatele, abdomenul, muschii trunchiului si ai coastelor, umerii si muschii bratelor sunt zone esentiale care sunt intarite, prin genuflexiuni.Distanta dintre picioare trebuie sa fie aproximativ egala (sau cu cativa cm mai mare) decat latimea umerilor. Varfurile picioarelor trebuie orientate usor spre exterior.

Bara trebuie asezata pe partea superioara a trapezului. Soldurile si umerii trebuie sa se ridice in acelasi timp iar spatele sa fie in permanenta drept.Genuflexiunile sunt exercitii complexe, atunci cand le realizati trebuie sa fiti foarte atente pentru a nu leza genunchii.

Recuperarea, odata ce v-ati accidentat, poate dura destul de mult timp, iar miscarea ar putea fi contraindicata pe toata aceasta perioada.Foarte important, nu va grabiti atunci cand le executati!

Coborati lent pe partea negativa a miscarii, pentru ca asupra muschiului sa se exercite o tensiune suficienta. Inspirati adanc la coborare, expirati la revenirea in pozitie verticala.Introducand genuflexiunile in programul dumneavostra saptamanal al picioarelor in mai putin de 6 saptamani veti vedea diferenta.