12 Moduri eficiente de a arde calorii, la care nu te-ai gândit

Este adevărat că cea mai eficientă metodă prin care poți să arzi calorii este să faci sport. Însă, există numeroase alte alternative la îndemână, care te pot ajuta să îți menții silueta. Noi îți dezvăluim în acest articol câteva mijloace prin care poți arde calorii zilnic: 

1. Gătește ceva bun - Prin tocarea și felierea ingredientelor, vei arde 200 calorii/oră. 

2. Joacă-te cu copiii - Implică-te activ în activitatea zilnică a copiilor și vei reuși să arzi calorii. De exemplu, dacă participi la un joc de șotron, vei arde 350 calorii/oră.

3. Începe curățenia - Spălarea ferestrelor, ștegerea prafului, spălatul pe jos ... toate aceste activități casnice te ajută să arzi 300 calorii/oră. 

4. Tunde gazonul - Tunderea gazonului te va stimula să arzi peste 350 calorii/oră.

5. Grădinărește - Munca în propria grădină îți aduce un minus de 300 calorii/oră.

6. Plimbă cainele - O plimbare cu câinele și ai scăpat de aproape 300 calorii/oră.

7. Joacă biliard cu prietenii tăi - Te-ai gândit că poți arde 200 calorii/oră, în timp ce te distrezi cu prietenii?

8. Alege o partidă de bowling în familie - Jocul de bowling te ajută să arzi 225 calorii/oră.

9. Dansează în ritm alert - Ieși în oraș cu prietenii, distrează-te, dansează pe muzica favorită, și vei arde până la 500 calorii/oră.

10. Mergi la ski - Practicarea acestui sport este pe cât de relaxantă, pe atât de eficientă. Prin această activitate vei arde peste 450 calorii/oră.

11. Încearcă patinajul pe gheață sau o plimbare cu rolele - Vei arde 330 calorii/oră.

12. Mergi pe jos la serviciu - Începe ziua cu o plimbare energizantă și vei arde 320 calorii/oră.


Indiferent de locul unde te afli sau de momentul zilei, încearcă să te implici în cât mai multe activități fizice. Păstrează un stil de viață activ și practică mișcarea în fiecare zi. Corpul tău are nevoie de mișcare deoarece, fără mișcare, toate procesele organismului, inclusiv metabolismul și digestia, sunt încetinite. Evita cât poți de mult sedentarismul, statul prelungit în picioare sau la volan. După cum ai văzut în acest articol, să te menții activ e mai ușor decât credeai!